Πολιτική Επιστροφών

Ελαττωματικό Προϊόν

Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με το προϊόν του παρέλαβε (ελαττωματικό, χτυπημένο κτλ) το πολύ εντός 24 ωρών από την παραλαβή. Ο πελάτης σε αυτήν την περίπτωση έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης και να ζητήσει την αντικατάστασή του. Εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, το κόστος της μεταφοράς του ελαττωματικού προϊόντος από τον πελάτη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και της αποστολής νέου προϊόντος βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε τα κόστη μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επιλέξει προϊόν ή προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που επιστράφηκε.
• Προϊόντα που συναρμολογούνται και αποτελούν σύνθεση διαφορετικών εξαρτημάτων δεν είναι ελαττωματικά όταν κάποιο/κάποια εξαρτήματα λείπουν από την συσκευασία ή όταν κάποιο/κάποια εξαρτήματα είναι ελαττωματικά. Σε αυτήν την περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ενημερώσει τον παραγωγό/προμηθευτή για την έλλειψη/το ελάττωμα και να αποστείλει τα εξαρτήματα που λείπουν στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση αμέσως μόλις τα παραλάβει από τον παραγωγό/προμηθευτή.

Λάθος Προϊόν

Σε περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει αποστείλει λάθος προϊόν ή η εταιρεία ταχυμεταφοράς έχει παραδώσει λάθος προϊόν στον καταναλωτή τότε ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ να επιστρέψει το λάθος προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ να αποστείλει το σωστό προϊόν που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία. Η ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή βαρύνουν σε κάθε περίπτωση την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.• Προϊόντα που συναρμολογούνται και αποτελούν σύνθεση διαφορετικών εξαρτημάτων δεν είναι ελαττωματικά όταν κάποιο/κάποια εξαρτήματα λείπουν από την συσκευασία ή όταν κάποιο/κάποια εξαρτήματα είναι ελαττωματικά. Σε αυτήν την περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ενημερώσει τον παραγωγό/προμηθευτή για την έλλειψη/το ελάττωμα και να αποστείλει τα εξαρτήματα που λείπουν στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση αμέσως μόλις τα παραλάβει από τον παραγωγό/προμηθευτή.

Αντικατάσταση Προϊόντος

Σε περίπτωση που ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει παραλάβει το προϊόν και επιθυμεί την αλλαγή του για τον οποιοδήποτε λόγο τότε πρέπει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 210 2388053 για να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων και ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να παραγγείλει νέο προϊόν ή προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Δεν επιστρέφονται προϊόντα που είναι σε προσφορά, προϊόντα με σήμανση “Κατόπιν Παραγγελίας” που δεν είναι διαθέσιμα και παραγγέλνονται για τη συγκεκριμένη παραγγελία καθώς και συναρμολογούμενα προϊόντα μετά τη συναρμολόγησή τους. Η ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή βαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον καταναλωτή.

Σημαντικές Σημειώσεις για να γίνει αποδεκτή μια επιστροφή:
• Δεν πρέπει να καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
• Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής)